Strona 65 z 233 PierwszyPierwszy ... 15555657585960616263646566676869707172737475115165 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,281 do 1,300 z 4642
  1. #1281
    Senior Member Bywalec
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    Olecko
    Posty
    265

    Domyślnie

    Draken jak na pierwsze fotki to nie najgorzej, dla mnie 3 najciekawsza :) witamy w gronie posiadaczy Fuji 6500 :)
    Fuji S6500fd - SPRZEDANY !!!!

  2. #1282
    Ban user Gaduła Awatar Lyku
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    Kętrzyn\Gdańsk
    Posty
    746

    Domyślnie

    No więc dzisiaj jako że kumpel się ładnie obciął postanowiłem "spróbować" swoich sił w fotografii portretowej
    1.http://img103.imageshack.us/img103/4506/portret2yo1.jpg
    2.http://img404.imageshack.us/img404/2014/portret1ia7.jpg
    3.http://img113.imageshack.us/img113/7906/portret3je0.jpg


    --------------
    EDIT bY borys - zdjęcia niezgodne z Regulaminem wystawiania zdjęć na forum. Linki pozostają.

  3. #1283
    Junior Member
    Dołączył
    Mar 2007
    Posty
    13

    Domyślnie

    Dawno mie nie było, wrzucam kilka fotek
    Załączone miniatury Załączone miniatury przykładowe amatorskie zdjęcia fuji s6500-122.jpg   przykładowe amatorskie zdjęcia fuji s6500-24.jpg   przykładowe amatorskie zdjęcia fuji s6500-4.jpg   przykładowe amatorskie zdjęcia fuji s6500-2007_051100670.jpg  

  4. #1284
    Member
    Dołączył
    Jan 2007
    Miasto
    Koronowo
    Posty
    66

    Domyślnie

    MArcin 81, ważki mi sie podobają, szkoda że trochę nieostre, ale uwierz mi, że wiem jak ciężko do nich podejść ;),
    sam dziś zawadziłem o las i spotkałem takie oto cudo...
    albinos czy cóś...;)


    http://img380.imageshack.us/img380/4230/dscf0032jx4.jpg


    ------------
    EDIT bY borys - zdjęcie niezgodne z Regulaminem wystawiania zdjęć na forum. Link pozostaje.
    Ostatnio edytowane przez Oset ; 01-06-2007 o 22:51
    Nikon

  5. #1285
    Senior Member Bywalec
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    Olecko
    Posty
    265

    Domyślnie

    Lyku jak na portret to 3

    Marcin 81 z wazek to 2 najbardziej mi pasuje, co do kaczek - biala woda .... a kaczki ok

    Oset mocny ten zolty kolorek
    Fuji S6500fd - SPRZEDANY !!!!

  6. #1286
    Member
    Dołączył
    Jan 2007
    Miasto
    Koronowo
    Posty
    66

    Domyślnie

    chmiel, heh, no nie powiem, z lekka przepalone, ale przy pochmurnej pogodzie bez dyfuzorka....nie daje rady ;), jakieś sugestie?
    swoją drogą mam chyba tendencję do przeginania z wyostrzaniem w PSie ;)
    Ostatnio edytowane przez Oset ; 01-06-2007 o 23:26
    Nikon

  7. #1287
    Senior Member Bywalec Awatar h3llfir3
    Dołączył
    Apr 2007
    Posty
    354

    Domyślnie

    Lyku co do zdjec to są one jakies nienaturalne, tzn. wygladaja tak jakby qmpel byl wklejony na tło. Model jest ostry i slupki za nim tez sa ostre a krzaki sa wymazana pewnie w PS. Jesli dajesz rozmycia to pilnuj tego zeby one pojawialy sie stopniowo na kolejnych planach bo tak to zepsules zdjecia. Po drugie to za duzo ciemnych obszarów (bluza). Nalezy pilnowac nie tylko zeby zdjecia nie byly przypalone ale takze zeby nie bylo na nich cienych miejsc. Jak juz siedziales przy obróbce to trzeba bylo rozjasnic ciutke niektore ciemne miejsca.


  8. #1288
    Senior Member Gaduła Awatar evilook
    Dołączył
    Sep 2006
    Miasto
    Sosnowiec
    Posty
    409

    Domyślnie

    Oset ladny portret dales wczesniej :) sprobuj bw :)

  9. #1289
    Ban user Gaduła Awatar Lyku
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    Kętrzyn\Gdańsk
    Posty
    746

    Domyślnie

    h3lfir3 mylisz się głębia jest naturalna zdjęcia (poza tym w B&W) są tylko rozjaśnione pomniejszone i skontrastowane nic więcej.Obróbki praktycznie brak poza tym jednym :D

  10. #1290
    Member
    Dołączył
    Jan 2007
    Miasto
    Koronowo
    Posty
    66

    Domyślnie

    evilook, specjalnie dla ciebie Klaudia w B&W, moja pierwsza próba, modelka w nieco innym ujęciu, mam nadzieję że również się spodoba ;), a tak na marginesie - kapitalne fotki posiadasz w swojej galerii, mam nadzieję, że kiedyś ci dorównam ;)




    możę trochę wiecej kontrastu?


    Ostatnio edytowane przez Oset ; 02-06-2007 o 21:35
    Nikon

  11. #1291
    Member
    Dołączył
    Mar 2007
    Miasto
    Gromadka
    Posty
    31

    Domyślnie

    A ja wlasnie dostalem zamowionego Raynox'a ;) i zaczynam sie nim bawic... ciezka sprawa troche ;).

    Proba no monetach:
    1.
    2.

    3. Proba mroweczek ;) ... nie zbyt udana niestety:


    No ale mam nadzieje, ze kiedys dojde do wprawy i uda mi sie ladnie lapac ostrosc na Raynox'ie ;) Wszelkie rady dotyczace ustawien itp mile widziane.
    Fuji FinePix S6500fd + 1GB xD H Olympus + Filtr Skylight 1B HOYA HMC + GP PowerBank H500 (4x2700mAh AA) + Lowepro Rezo 140 AW

  12. #1292
    Senior Member Gaduła
    Dołączył
    Oct 2006
    Miasto
    Lublin
    Posty
    544

    Domyślnie

    Oset portret rewelacja
    MaRo1989 no jak chesz lapac ostrsoc to moze najpierw poczytac o samej technice macro. Dales ISO 200, za duzo zdecydowanie, przeslone domykaj maksymalnie, czyli najwieksza jaj wartosc ustawiaj, 4,9 malo . Musisz miec koniecznie dyfuzor i duzo cierpliowsci. Powodzenia :)
    Fotografia ślubna www.marcinkaminski.eu

  13. #1293
    Member
    Dołączył
    Mar 2007
    Miasto
    Gromadka
    Posty
    31

    Domyślnie

    Co do iso to fakt ;) Nawet nie patrzylem i nie zmienilem na 100... ;/ A co do przyslony to w tym swietle ciezko bylo ... faktycznie bez dyfuzor lipa - musze sobie jakis skombinowac. Za jakis czas moze zdjecia fajne beda wychodzily :). W kazdym badz razie dzieki za uswiadomienie Marrcel
    Fuji FinePix S6500fd + 1GB xD H Olympus + Filtr Skylight 1B HOYA HMC + GP PowerBank H500 (4x2700mAh AA) + Lowepro Rezo 140 AW

  14. #1294
    Junior Member
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Leszno
    Posty
    9

    Domyślnie

    Oto kolejne moje zdjęcia.
    1.


    2.

    3.
    D40+4GB+statyw+torba

  15. #1295
    Member
    Dołączył
    Jan 2007
    Miasto
    Koronowo
    Posty
    66

    Domyślnie

    michu2, trzecie mi sie podoba pomimo spalonego nieba, masz może coś w ruchu?, sam sie wybieram na zdjęcia koników ;)
    Nikon

  16. #1296
    Junior Member
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Leszno
    Posty
    9

    Domyślnie

    Niestety w ruchu mi nie wyszły:( A właśnie też się zdziwiłem, że wyszło mi spalone niebo. Pogoda była taka sobie zanosiło się na deszcz i chmury były ciemne, dobrze "widoczne"
    D40+4GB+statyw+torba

  17. #1297
    Ban user Gaduła Awatar Lyku
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    Kętrzyn\Gdańsk
    Posty
    746

    Domyślnie

    1.All have end


    2.Yesterday was colorful


    3.Loves me, Loves me not...

  18. #1298
    TZT Winner Maniak Awatar dejotde
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    50°15'N 19°00'E
    Posty
    1,866

    Domyślnie

    Lyku jedynka ciekawa, tyle że niebo całkowicie zjarane

  19. #1299
    Senior Member Bywalec
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    Olecko
    Posty
    265

    Domyślnie

    Lyku prawa strona 1 fotki - najlepiej wyszla, wg mnie oczywiscie :)
    Fuji S6500fd - SPRZEDANY !!!!

  20. #1300
    Member
    Dołączył
    Jan 2007
    Miasto
    Koronowo
    Posty
    66

    Domyślnie

    no a mnie jakoś wcale nie urzekła ta twoja historia....;( Lyku, choć 1 i 3 wydaja mi się być technicznie poprawne, natomiast w 3ce jakos poobcinane wszystko, nie bardzo mi to pasuje, tymczasem zapodam coś z dzisiejszego wypadu do ogródka teściowej ...;P



    Ostatnio edytowane przez Oset ; 03-06-2007 o 17:42
    Nikon

Podobne wątki

  1. Olympus C-4000 problem z zasilaniem
    Przez Sin w dziale Potrzebuje pomocy
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 05-05-2007, 21:56
  2. Canon EOS 300V + Sigma APO MacroSuper = Duży problem
    Przez Paplok w dziale Potrzebuje pomocy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-04-2007, 22:44
  3. D70 - problem !! - Matryca ?
    Przez cinkek w dziale Potrzebuje pomocy
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-03-2006, 07:54
  4. Problem z otwarciem zdjec w GIMPIE.
    Przez kris_pp w dziale Potrzebuje pomocy
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-10-2005, 01:01
  5. Problem z instalacją Dimage Viewer (Minolta A1)
    Przez jurekmic1 w dziale Software
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 05-09-2004, 00:36

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343