Pokaż wyniki od 1 do 18 z 18
  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Wieruszów
    Posty
    9

    Domyślnie Serwis Nikon Polska...

    Witam, już pewnie po samym tytule możecie się domyśleć co będę chciał napisać. Może nie będę się rozpisywał i zapytam wprost, czy jeśli serwis nikona napisał pismo do sklepu gdzie oddałem swój aparat na gwarancje producencką, że do 30 czerwca mój aparat będzie zrobiony ( oddany do sklepu 26.05.2008 ) to kiedy powinienem się martwić że aparatu jeszcze nie mam?
    I czy będzie sens jak ja zacznę dzwonić do serwisu, czy lepiej zadzwonić do sklepu i niech ludzie ze sklepu się tym zajmują?
    Na marginesie powiem że uszkodził mi się port USB… z którego na dodatek nie korzystałem prawie wcale…
    Po za tym każdy ma jakieś doświadczenia z serwisem nikona może naprawdę trzeba by było zrobić coś z tym.?

  2. #2
    Senior Member Gaduła
    Dołączył
    Oct 2006
    Posty
    579

    Domyślnie

    No oczywiście, że powinieneś dzwonić. Nie wiem tylko, czy uda Ci się dodzwonić do serwisu nikona, heh... Kiedyś chcaiłem się czegoś dowiedzieć - i próbowąlem się tam dodzwonić przez ponad pół godziny. Niestety - nic z tego. To znalazłem sobie serwis pod nosem (nie nikon). Ich strata, a z serwisu (katowice) jestem bardzo zadowolony. I nie muszę tracić 80zł na wysyłkę kurierem... Mowa oczywiście o naprawach pogwarancyjnych.

    Ale dzwoń do sklepu. Ponaglaj, pytaj o co chodzi...
    Ogólnie czas naprawy jest bardzo długi (ponad miesiąc??..), a tu jeszcze po określonym czasie jest - i aparatu nie ma...

    Działaj!
    30d + tamron 17-50
    Kilka moich egipskich fotek

  3. #3
    Senior Member Uzależniony Awatar jaszyn
    Dołączył
    Aug 2005
    Miasto
    Piotrków->Warszawa->Moskwa
    Posty
    1,110

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez todominik Zobacz posta
    Witam, już pewnie po samym tytule możecie się domyśleć co będę chciał napisać. Może nie będę się rozpisywał i zapytam wprost, czy jeśli serwis nikona napisał pismo do sklepu gdzie oddałem swój aparat na gwarancje producencką, że do 30 czerwca mój aparat będzie zrobiony ( oddany do sklepu 26.05.2008 ) to kiedy powinienem się martwić że aparatu jeszcze nie mam?
    I czy będzie sens jak ja zacznę dzwonić do serwisu, czy lepiej zadzwonić do sklepu i niech ludzie ze sklepu się tym zajmują?
    Na marginesie powiem że uszkodził mi się port USB… z którego na dodatek nie korzystałem prawie wcale…
    Po za tym każdy ma jakieś doświadczenia z serwisem nikona może naprawdę trzeba by było zrobić coś z tym.?
    przepraszam, czy jak przypadkowo kupisz zgnile jajka, to bedziesz pisal za porada na forum kucharskie?

  4. #4
    Junior Member
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Wieruszów
    Posty
    9

    Domyślnie

    Tak forum fotograficzne, i po prostu pomyślałem ze ktoś mi pomoże... I już dziś dowiedziałem się wiele... Zadzwoniłem do sklepu - mieli oddzwonić i nic. Do serwisu dodzwoniłem się bez problemu i pani powiedziała mi że to sprawdzi. Oddzwoniła do mnie po 30 min i mi mówi że aparat jeszcze nie jest naprawiony ale do końca przyszłego tygodnia będzie zrobiony! Mam nadzieje... I przepraszam jeśli ten wątek jest głupi... ale naprawdę tonący brzytwy się chwyta...

  5. #5
    Senior Member Bywalec
    Dołączył
    Oct 2006
    Miasto
    Świebodzice
    Posty
    120

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pifko Zobacz posta
    ... To znalazłem sobie serwis pod nosem (nie nikon). Ich strata, a z serwisu (katowice) jestem bardzo zadowolony...
    Czy można dostać adres tego serwisu w Katowicach? W moim Fuji S2Pro rozleciało się pokrętło funkcyjne a za wymianę w serwisie Fuji wołają 360zł plus koszty przesyłki. Chyba trochę przesadzają. Zastanawiałem się nad kupieniem używanego Nikona F80 i zamianę tego pokrętła (wyjdzie taniej i może będzie okazja pstryknąć coś analogiem). Ale może w Katowicach taka wymiana kosztowałaby taniej.

  6. #6
    Senior Member Szaleniec z aparatem Awatar LordRamzes
    Dołączył
    Jan 2007
    Miasto
    CyberFoto oddział KRK ;-)
    Posty
    2,493

    Domyślnie

    Nie wątpliwie powinieneś zgłosić się do sklepu , gdyż to sklep wysłał im sprzęt, i to do sklepu on trafi po naprawie , więc w tym wypadku sklep przyjął na siebie odpowiedzialność , coś o tym wiem .

  7. #7
    Senior Member Gaduła
    Dołączył
    Oct 2006
    Posty
    579

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jozeko Zobacz posta
    Czy można dostać adres tego serwisu w Katowicach?
    "Av serwis"
    ul. Wojewódzka 40
    Katowice
    tel. 032 255 33 32

    Serwis jest dość specyficzny. Mieści się w niezbyt fajnym miejscu i "budyneczek" też nie sprawia zbyt dobrego wrażenia, ale Panowie znają się na rzeczy. Takie złote rączki :)

    Niestety nie wiem, czy wymienią Ci takie kółko - tzn nie wiem czy będą mieli dostęp do części, bo tam jest serwis... Wszystkiego. Niemniej jednak przedzwonić można.

    2x oddawałem tam lustrzanki do kompletnego czyszczenia matrycy. Raz nikona i raz canona. Kompletne, tzn nie z zewnątrz... I efekty są rewelacyjne - matryca była dość mocno usyfiona, nie dałoby sie jej tak wyczyścić normalnymi sposobami. Za taką usługę się cenią - fakt (100zł), ale naprawdę znają sie na rzeczy. I pogadać można... I ponegocjować ;)

    No, ale odebrałem aparaty a matrycą w stanie chyba lepszym niż sklepowym. Bo tam zawsze cuś sie znajdzie... Tutaj było perfekcyjnie czysto. Ponoć wyciągają te matryce (filtry) do czyszczenia - więc za pierwszym razem miałem pewne wątpliwości... Ale aparat działał normalnie Za drugim razem dostałem jeszcze zniżkę - i do teraz wszystko jest ok, więc sądzę, że nie ma się o co martwić.

    PS. Gdy byłem odbierać sprzęt to było sporo właścicieli lustrzanek - z wieloma wadami. Glównie jakieś problemy z gniazdami, urwane piny od kart, ale był też gość, który chcial wymienić migawkę w 10d. Oczywiście wszystko dało się zrobić ;)

    Mimo niezbyt dobrego umiejscowienia itp. - Polecam.
    30d + tamron 17-50
    Kilka moich egipskich fotek

  8. #8
    Senior Member Gaduła Awatar enkipenki
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    wlkp
    Posty
    654

    Domyślnie

    Czy ktoś zna w Poznaniu taki serwis??? Chodzi o czyszczenie matrycki w Nikonie :) ?
    D300s + N17-55 + T12-24+ Tair135 + N50 + Nissin 622 + polar, szaraki w Cokinie
    http://enkipenki.deviantart.com/


    Pulp Fiction, reż. Quentin Tarantino
    – Wszystko OK?
    – Nie. Jest k.....o daleko od bycia OK.
    ........ ;) .......

  9. #9
    Senior Member Bywalec
    Dołączył
    Oct 2006
    Miasto
    Świebodzice
    Posty
    120

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pifko Zobacz posta
    "Av serwis"
    ul. Wojewódzka 40
    Katowice
    tel. 032 255 33 32...
    Dzięki za namiary.
    Dzwoniłem.
    Cena usługi podobna jak w Fuji.

  10. #10
    Junior Member
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    21

    Domyślnie

    Serwis Nikona?, dla mnie nie istnieje coś takiego. Znajomy oddał aparat do sklepu, sklep wysłał do serwisu i czapa.
    Pisemko, że brak części itd, data naprawy wypadała gdzieś za dwa tygodnie.
    Za dwa tygodnie lipa. Dodzwonić się do nich nie idzie. Tak za 30 razem ktoś odebrał i lipa, dalej trzeba czekać.
    Od wysłania minęło 1,5 miesiąca. Po jakimś dodzwonieniu okazuje się że Nikon jest w stanie dać na chwilę aparat zastępczy. Ten sam model ale używany. Jednak po poważniejszej rozmowie, że wypadałoby to jednak jakoś załatwić uczciwie, bo po takim czasie to mogliby już się wysilić i wysłać w zastępstwie na stałe coś nowego.
    I tym sposobem po ponad 1,5 miesiącu zadowolony klient dostaje nowy aparat od Nikon Polska.

  11. #11
    Junior Member Awatar Robby
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    Płock
    Posty
    27

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez LordRamzes Zobacz posta
    Nie wątpliwie powinieneś zgłosić się do sklepu , gdyż to sklep wysłał im sprzęt, i to do sklepu on trafi po naprawie , więc w tym wypadku sklep przyjął na siebie odpowiedzialność , coś o tym wiem .
    Owszem powinieneś dowiadywać się o aparat tak gdzie go oddawałeś na reklamację.
    Tylko jedno ale, nie kręć przypadkiem dymu pracownikom, bo to nie ich wina, że producent leci sobie w kulki.
    Sam pracuję w sklepie komputerowym i pomimo, że my nie zajmujemy się naprawą tylko odsyłamy w imieniu klienta towar do producenta, ludzie często kręcą dym nam, a my bezradnie tylko słuchamy i u uszy nam więdną. Producenci naprawdę rzadko się przejmują terminami reklamacyjnym, a sprzedawcy muszą za nich świecić oczami.
    Ale taka niestety jest smutna rzeczywistość.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Robby

  12. #12
    Senior Member Gaduła Awatar mi_b
    Dołączył
    Dec 2005
    Miasto
    Okolice 3miasta
    Posty
    820

    Domyślnie

    1 czy 2 miesiące dla serwisu nikona to norma a jak aparat wróci z serwisu w ciągu 2 tygodni to jest święto lasu...
    Zdjęcia robi fotograf a nie aparat...

  13. #13
    Junior Member
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Wieruszów
    Posty
    9

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez caymer77 Zobacz posta
    ...I tym sposobem po ponad 1,5 miesiącu zadowolony klient dostaje nowy aparat od Nikon Polska.
    Naprawdę dostałeś od nich nowy aparat? Ja na początku źle zrobiłem, bo faktycznie trzeba trochę naściemniać - mówić że np zarabia się aparatem na życie i teraz na chleb brakuje itp... Ja za bardzo ze swoim d80 to trochę mało wiarygodnie nie zabrzmiał bym jak bym powiedział że od x lat jestem zawodowym fotoreporterem... ale jak by to było D300 to takiej wersji bym się trzymał.

  14. #14
    Member Awatar daro
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Oly C-765
    Posty
    93

    Domyślnie

    Wszystko zależy od tego, ile czasu na naprawę dają w gwarancji... Jak nie dotrzymają terminu, możesz zgodnie z prawem "prosić" o nowy... :). Łaski wtedy nie robią, bo takie jest prawo...
    Sprzęt:Olympus C-765, Karta pamięci Olympus 128mb, tuleja, filtr UV King, statyw.

  15. #15
    Junior Member
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    21

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez todominik Zobacz posta
    Naprawdę dostałeś od nich nowy aparat?
    Nie ja dokładnie, a ciężko zniesmaczony klient.
    Tak jak pisałem. 1,5 miesiąca a aparatu nie ma. Telefon ze sklepu do serwisu, w dobrym tonie, że klient delikatnie się niecierpliwi, że sklep żeby nie stracić klienta przymierza się do oddania kasy, a co wtedy z aparatem jak już wróci, bo serwis nie wiedział kiedy to będzie. 1,5 miesiąca i nie wie.
    Wtedy serwis zaproponował zastępczy. Padło pytanie dlaczego nie zrobili tego wcześniej. Następnie padły słowa, że skoro mają coś wysyłać, to może jednak znajdą coś nowego zamiast zastępczego i na jedno wyjdzie.
    Wszystko w grzecznym tonie, padały słowa o prestiżu itd, pełne negocjacje właściciela sklepu. Sprawa dotyczyła jakiegoś nikosia z serii L.
    Rozmowa toczyła się bez klienta w pobliżu. Na koniec pytanie od Nikona, w jakim kolorze był kompakt, czarny czy srebrny ?, a tu zonk, po takim czasie sklep nie pamiętał koloru. Czarny na pałę i okazało się że dobrze.

  16. #16
    Senior Member Szaleniec z aparatem Awatar LordRamzes
    Dołączył
    Jan 2007
    Miasto
    CyberFoto oddział KRK ;-)
    Posty
    2,493

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Robby Zobacz posta
    Owszem powinieneś dowiadywać się o aparat tak gdzie go oddawałeś na reklamację.
    Tylko jedno ale, nie kręć przypadkiem dymu pracownikom, bo to nie ich wina, że producent leci sobie w kulki.
    Sam pracuję w sklepie komputerowym i pomimo, że my nie zajmujemy się naprawą tylko odsyłamy w imieniu klienta towar do producenta, ludzie często kręcą dym nam, a my bezradnie tylko słuchamy i u uszy nam więdną. Producenci naprawdę rzadko się przejmują terminami reklamacyjnym, a sprzedawcy muszą za nich świecić oczami.
    Ale taka niestety jest smutna rzeczywistość.
    tak zgodzę się z Kolegą ,aczkolwiek można prowadzić korespondencję z serwisem ja tak robiłem a sprzedawcy byli na tyle życzliwi iż powiedzieli ,że gdyby serwis nie chciał udzielić informacji to oni zadzwonią lub napiszą do niego i zajmą się tą sprawą , i zgadzam się jak najbardziej ,że serwis lubi oszukiwać ,więc wyrozumiałość dla sklepu obowiązuje .

  17. #17
    Senior Member Gaduła Awatar Killer
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    Warszawa, w sumie spora wiocha...
    Posty
    702

    Domyślnie

    Trudno się dziwić, serwis firmowy Nikona jest JEDEN (podkr.) w Polsce. I tu spływają wszystkie aparaty z kraju, więc terminy są po byku.

    Inna rzecz, że nie miałem powodów do narzekań, tzw. krótka ścieżka dla zawodowców (trzeba okazać jakiś dokument, w moim przypadku legitymację prasową) przyspiesza sprawę.

    Natomiast obsługa jest bardzo uprzejma i fachowa - w Coolpixie 5700 w którym padła matryca wymieniono ją od ręki na nową bezpłatnie - w ramach gwarancji firmy, mimo, iż aparat był dawno pogwarancyjny.
    Jest nas trzech. Mój aparat, mój karabin i ja.
    Sprzęt? Jakaś śmieszna kupa żelastwa...

    Zrób se sam* cykl dla manualnych inaczej

  18. #18
    Junior Member
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Wieruszów
    Posty
    9

    Domyślnie

    ***Killer*** to teraz jak coś mi się będzie działo z aparatem to przyjadę do Warszawy, spotkamy się i Ty pójdziesz w z moim (oby to nigdy nie nastąpiło) wadliwym aparatem do serwisu :) Gwarancja jest na aparat a nie na osobę skoro mówisz że matryce od ręki wymienili... Naprawdę zazdroszczę!

Podobne wątki

  1. Serwis Nikon - jak długo trzeba czekać??
    Przez KiNg w dziale Potrzebuje pomocy
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 16-12-2009, 18:19
  2. nikon d80 z usa
    Przez grzechu79 w dziale Nikon
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 15-06-2008, 12:31
  3. Serwis Nikon Polska.
    Przez hakos w dziale Nikon
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 25-09-2007, 22:06
  4. Gwarancja Nikon Polska a Eurogwarancja
    Przez Zeto w dziale Pytania o osprzęt
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-05-2006, 16:15
  5. O serwisie Nikon Polska słów kilka ...
    Przez fotoGRAFIK w dziale Tematy ogólne
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 25-07-2005, 19:13

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55